ADVARSEL: Du bruker en eldre/utdatert nettleser og visse elementer på siden vises kanskje ikke korrekt. Vi anbefaler at du skifter til en nyere nettleser som f.eks: Chrome, Edge eller Firefox.

Levering / fargekode


Hvordan bestille varer på webshop?


1) Kontroll av tildelt transportmetode

Når man åpner en vareliste vil din primære transportmetode vises øverst i høyre hjørne, "Levert med transportør" / "Avhentet på primærlager" er de to alternativene.

Hjelp levert med transp.

Kontroller derfor at den står korrekt innstillt. Dersom du KUN får valgt "Avhentet på primærlager " men ønsker dine varer tilkjørt, kontakt NDI så tilføyer vi en primær transportør.


2) Lagerstatus, hva betyr fargene

Til høyre for varen, finner man en lagerstatus farge. Ved å holde musepekeren over dette feltet, vil man se hvor mange varer som finnes på lager, og på hvilket lager varene befinner seg. Fargen gir en pekepinn på hvor hurtig varen sendes fra lager.

Hjelp antall på lager.

Grønn farge Hjelp grønn. betyr at varen befinner seg på ditt primærlager, og kan avsendes samme dag, vær oppmerksom på at fargen skifter til gul etter dagens ordrefristen.


Gul farge Hjelp gul. betyr at varen befinner seg på ditt primærlager, men avsendes først neste virkedag, ettersom ordren kommer inn etter dagens ordrefrist.


Blå farge Hjelp blå. indikerer at varen befinner seg på ett av Nordisk Dekk Imports mange lagere i Norge, og ordren må derfor behandles manuellt. Varene sendes fra lager samme dag event. neste virkedag avhengig av om ordren blir avlevert innen det aktuelle lagers ordrefrister. Leveringstiden kan variere ettersom ordren kan bli delt opp fra flere lager, og sendes fra andre deler av landet.


Orange farge Hjelp rød. indikerer at varen findes på et eksternt lager og derfor er der en leveringstid på mere end 3 dage.


Rød farge Hjelp rød. indikerer at varen ikke kan leveres ettersom den er utsolgt. Hvis du har valgt "Avhentet på primærlager" som transportmetode, kan du holde musepekeren over den røde boksen for å se om varen kan leveres fra ett av de andre lagerene i Norge. For å bestille en rød vare med lagerstatus på sekundærlager, så skifter du til "Levert med transportør", og legger i varekurven.


3) Ønsker du å avhente dine varer på ett av våre lagere?

Om man ønsker å hente sine varer på ett av våre lagere, må man skifte transportør øverst i høyre hjørne til "Avhentet på primærlager". Du kan også endre transportmetode på primærordre i varekurven rett før du sender den til behandling. Du er da selv ansvarlig for å avhente dine varer i henhold til lagerets åpningstider som på hverdager vil være 08.00-16.00.

NDI Norge AS

Toveien 50
1540 Vestby
Norge
Org nr 948 583 232
post@ndi-no.com

Behøver du hjelp?

Kontakt kundeservice på:
+47 69 83 34 10

Mandag-fredag 8:00-16:00

Finn oss på

Facebook
LinkedIn




  • Visa
© 2024 NDI Norge AS

 

WEBSHOP